חבילות למשחקי מכבי תל אביב

חבילות ספורט למשחקים של מכבי תל אביב בכדורסל

 

גם השנה מכבי תל אביב משחקת באליפות היורוליג באירופה, ואנחנו מטיסים אתכם למשחקים!
כל החבילות כוללות טיסה עם שחקני הקבוצה כך שתוכלו לעודד אותם לאורך כל הדרך.
 

חבילות למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג

צבר תיירות מזמינה אתכם להצטרף לאלפי האוהדים המגיעים לעודד את מכבי תל אביב במשחקי היורוליג בעונת 2018/19. אנו משווקים מגוון חבילות למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג, החבילה כוללת טיסות הלוך ושוב, לינה במלון איכותי, העברות וכרטיסים למשחק.
באתר תוכלו לרכוש חבילות אטרקטיביות למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג, וכך תוכלו לעודד מקרוב את שחקני הקבוצה הצהובה, וליהנות מחוויה מהנה ומרגשת וממשחקים באווירה בינלאומית סוחפת.
 

חבילת ספורט הכוללת כרטיסים למשחקי מכבי ביורוליג

אנו משווקים חבילות לכל משחקי מכבי תל אביב ביורוליג, בהתאם ללוח המשחקים של הקבוצה בעונה הקרובה. ראוי להדגיש כי חבילת ספורט כוללת כרטיסים למכבי ביורוליג כך שאינכם צריכים לרכוש את הכרטיסים בנפרד, ואתם חוסכים בעלויות ובזמן, וזוכים לחבילה אטרקטיבית במחירים שווים לכל כיס. כמו כן, תוכלו לבלות ביעד וליהנות מאתרים תיירותיים מעניינים, מביקור במוזיאונים, משופינג במרכזי קניות מפוארים, ממסעדות מעולות ומחיי לילה סוערים.

קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב נוסדה בשנת 1932, המועדון משחק באופן קבוע ביורוליג שבאירופה ובליגת העל הישראלית. בכל משחקי מכבי ביורוליג מגיעים אוהדים רבים כדי לעודד את הקבוצה המפוארת שזכתה עד היום ב- 6 גביעי אירופה. המשחקים ביורוליג מותחים וסוערים, וקהל האוהדים של הקבוצה זוכה לחוויה מרתקת, סוחפת ובלתי נשכחת.
צבר תיירות משווקת חבילות לכל המשחקים הקרובים של מכבי תל אביב ביורוליג, ראוי לציין כי הטיסה יוצאת יחד עם שחקני הקבוצה כך שתוכלו לעודד אותם לאורך כל הדרך ובמשחק עצמו. כאמור, החבילה כוללת לינה וארוחת בוקר, העברות וכרטיסים, כך שעליכם רק לתאם את החופשה מהעבודה ולארוז מזוודה.