header

חבילות ספורט ריאל מדריד

חבילות ספורט למשחקי מדריד - כרטיסים לריאל מדריד מזמינים לצבר!

מבחר חבילות ספורט עם כרטיסים למשחקי כדורגל של ריאל מדריד להזמנה אונליין באתר! ניתן לקבל קופון רכישה בשווי 20$ הרשמה לניוזלטר. לקבלת פרטים ניתן לחייג למספר 6007*.

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS אספניול

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS אתלטיקו בילבאו

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS סביליה

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS אתלטיקו מדריד

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS סלטה ויגו

קלאסיקו - ריאל מדריד VS ברצלונה

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS אייבר

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS ולנסיה

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS מיורקה

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS חטאפה

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS אלאבס

חבילות למשחק - ריאל מדריד VS ויאריאל

להזמנת חבילות ספורט חייגו 6007* או השאירו פרטי קשר

חבילות ספורט ריאל מדריד עם צבר ספורט

קבוצת הכדורגל ריאל מדריד זכתה בעונה הקודמת בשני תארים חשובים- אלופת הלה הליגה ואלופת ליגת האלופות. ריאל מדריד שברה שיאים רבים בשנים האחרונות, אך ללא ספק ההישג המרשים ביותר שלה הוא הזכייה בפעם השנייה ברציפות בליגת האלופות. משחקי הבית של הקבוצה מתקיימים באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו ובו 81,044 מוקמות ישיבה. משחקי הקבוצה זוכים לסיקור תקשורתי נרחב בכל העולם, ישראלים רבים צופים באדיקות במשחקי ריאל מדריד וחולמים על הרגע בו יוכלו לצפות מקרוב בקבוצה הנחשבת לאחת הטובות בעולם.
 

כרטיסים לריאל מדריד כלולים בחבילה משתלמת

צבר תיירות מזמינה אתכם להגשים חלום ולרכוש חבילות ספורט עם כרטיסים לליגה הספרדית. החבילה האטרקטיבית כוללת טיסות למדריד, מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר עם אפשרות לשדרוג החדר או המלון. הכרטיסיםלמשחק הם כרטיסי פרימיום - למושבים במיקומים מעולים לרוחב המגרש בטבעת הראשונה או השנייה.
ריאל מדריד זכתה בפעם השנייה ברציפות בליגת האלופות, גם בעונה הקרובה היא עומדת להשתתף במפעל הכדורגל המסקרן והידוע ביותר, ועליה לנסות ולהגן על התואר. באתר תוכלו להזמין חבילות משתלמות עם טיסות, העברות (בהתאם לחבילה), כרטיסים לליגת האלופות ו-3-4 לילות במלון מרכזי ואיכותי.
משחקי הכדורגל של ריאל מדריד מבטיחים לכם חוויה ייחודית, מרגשת ומלהיבה. מיטב שחקני הכדורגל משחקים כיום בקבוצה, הקהל מעודד את שחקניו בשירה, תופים וריקודים, והאווירה במשחקי הבית של ריאל מדריד היא חוויה מרגשת וסוחפת שאין להחמיץ, גם אם אינכם נמנים על אוהדי הקבוצה או לא נוהגים לצפות במשחקי כדורגל.
 

חבילות ספורט לריאל מדריד - כדורגל סוחף, קולינריה, תרבות, שופינג ובילויים

מדי שנה רוכשים ישראלים רבים חבילות ספורט לריאל מדריד ונהנים משילוב מושלם בין משחקי כדורגל סוחפים ומלהיבים, לבין ביקור באתרים תיירותיים חשובים ומעניינים בעיר הבירה היפה של ספרד. מדריד מציעה שפע אתרים תיירותיים ואטרקציות לכל הגילאים. כדאי לנצל את החופשה במדריד כדי לבקר במוזיאונים מרשימים כמו מוזיאון השעווה ומוזיאון פראדו, בארמון המלוכה המרשים ביופיו, ובכיכר מאיור המפורסמת שנבנתה בשנת 1619 וסביבה מבנים יפים ושלל מסעדות, בתי קפה וברים.
בין אטרקציה אחת לאחרת כדאי לטייל ולנוח בפארק של מדריד, הפארק משתרע על פני שטח עצום בגודלו, נחשב לריאה הירוקה של תושבי העיר ובו אגמים קסומים, מגרשי משחקים, מבנים עתיקים ובתי קפה. כמו כן, כדאי לבקר בגן החיות ובאקווריום של מדריד, ואם הגעתם עם ילדים אין לפספס ביקור בפארק האטרקציות.
חבילת ספורט לריאל מדריד מאפשרת לכם לטייל באחת מערי הבירה העתיקות והיפות באירופה, ליהנות מחוויה קולינרית מלהיבה, לצאת לשופינג בחנויות ובמרכזי קניות מודרניים וכמובן לצפות בקבוצת הכדורגל ששוברת שיאים ללא הרף ובה משחקים בכירי השחקנים בכדורגל העולמי. 

אולי יעניין אתכם גם: חבילות ספורט לברצלונהכרטיסים לאתלטיקו מדרידחבילות לקלאסיקו.