header

חבילות ספורט אתלטיקו מדריד

⚽כרטיסים למשחקי אתלטיקו מדריד עם צבר ספורט ⚽

מבחר חבילות ספורט למשחקים של אתלטיקו מדריד

הכוללות מלון, טיסה וכרטיסים למשחק להזמנה אונליין באתר!

אתלטיקו מדריד VS ברצלונה

אתלטיקו מדריד VS אוסאסונה

כל הליגות - כל המשחקים - כל החבילות

אתלטיקו מדריד - Atlético Madrid

קבוצת הכדורגל אתלטיקו מדריד משחקת בליגת העל הספרדית (לה ליגה) ומשתתפת במפעל ליגת האלופות. הקבוצה הוקמה בשנת 1903 ועורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון ויסנטה קלדרון המכיל 54,960 מושבים

חבילות ספורט לאתלטיקו מדריד עם צבר ספורט

קבוצת הכדורגל אתלטיקו מדריד נוסדה בשנת 1903 ומשחקת בליגת העל בספרד. הקבוצה מעוטרת בפרסים רבים, היא זכתה עד כה 10 פעמים באליפות הליגה הספרדית, ולזכותה גם שתי זכיות בליגת האלופות. משחקי הבית של הקבוצה נערכו שנים ארוכות באצטדיון ויסנטה קלדרון ובו כ-55,000 מקומות ישיבה, העונה עומדת הקבוצה לארח את המתחרות באצטדיון האולימפי החדש ובו כ-73,000 מקומות ישיבה.
אתלטיקו מדריד נחשבת לאחת מקבוצות הכדורגל הטובות באירופה ובעולם כולו, בשנים האחרונות היא זוכה להישגים מכובדים וקהל אוהדיה בישראל הולך וגדל בהתמדה. ישראלים רבים רוכשים חבילות ספורט לאתלטיקו מדריד על מנת לצפות מקרוב במשחקים המשובחים ובשחקנים הבכירים המפורסמים כמו אנטואן גריזמן, גבי הקפטן, פרננדו טורס ודייגו גודין. הקבוצה ידועה גם במאמן הכריזמטי שמוביל אותה להישגים וידוע בסגנון משחקו הקשוח ובהופעותיו הנלהבות על קווי המגרש.
 

חבילות ספורט אטרקטיביות עם כרטיסים לאתלטיקו מדריד

צבר תיירות משווקת מגוון חבילות ספורט לאתלטיקו מדריד, החבילות כוללות לרוב טיסות למדריד ובחזרה לנתב"ג, מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר, כרטיסים לליגה הספרדית בטבעת 1-2 לאורך המגרש ומאחורי השער או בטבעת 3-4 מאחורי השער. כמו כן, תוכלו לרכוש באתר חבילות אטרקטיביות עם כרטיסים לליגת האלופות על מנת לצפות במשחקי הבית או החוץ של אתלטיקו מדריד.
כדאי לדעת כי אוהדי אתלטיקו מדריד ידועים כצבעוניים וססגוניים במיוחד, במשחקי הקבוצה לוקח הקהל חלק פעיל ושר ורוקד לאורך כל המשחק. רכישת חבילה הכוללת כרטיסים לאתלטיקו מדריד מאפשרת לכם לחוות את האנרגיה והאווירה המיוחדת במשחקי הקבוצה, כך תוכלו גם לצפות במשחק כדורגל משובח, וליהנות מביצועי השחקנים על כר הדשא ומההופעה הכריזמטית של המאמן המפורסם.
 

חבילות משתלמות לאתלטיקו מדריד - כדורגל מעולה ובילויים בבירת ספרד

חבילת ספורט לאתלטיקו מדריד היא הרבה יותר מכדורגל, במהלך החופשה תוכלו לבקר באטרקציות תיירותיות ידועות ומעניינות בעיר. בין השאר, מומלץ לבקר בכיכר מאויר העתיקה מהמאה ה-17, בארמון המלוכה המרשים ביופיו, במוזיאון השעווה בו תוכלו להצטלם לצד פסלים של שחקני כדורגל מפורסמים, במוזיאון פראדו המרשים, ובפארק ריטרו הנחשב לריאה הירוקה של המקומיים ובו אגמים קטנים, שבילי הליכה, בתי קפה עם אווירה קסומה ומתקני שעשועים.
מדריד היא עיר הבירה של ספרד, יש בה שלל מבנים עתיקים בעלי ארכיטקטורה מעניינת, שדרות רחבות עם חנויות ומסעדות, מרכזי קניות מודרניים עם חנויות מעצבים ומותגים מוכרים, מסעדות מעולות, מופעי תרבות, ברים טרנדיים ומועדוני לילה המציעים בילוי סוחף ומהנה עד לשעות הקטנות של הלילה. 
בין השאר, מומלץ לבקר בארמון המלוכה, בכיכר מאיור הגדולה מהמאה ה- 17, בכיכר שער השמש העמוסה, בפארק ריטרו עם הגנים המטופחים שנחשב לריאה ירוקה עבור תושבי העיר ועוד. מדריד נחשבת לאחר מיעדי התיירות הפופולריים והמעניינים ביותר, כדאי לנצל את החופשה על מנת לבקר באטרקציות הרבות שהעיר מציעה.
הזמינו עכשיו חבילות ספורט לאתלטיקו מדריד ותוכלו ליהנות ממשחק כדורגל משובח ומותח בליגה הטובה בעולם, וליהנות מחופשה מושלמת בעיר הבירה הספרדית. 

אולי יעניין אתכם גם: כרטיסים למשחקי ברצלונהכרטיסים לריאל מדרידכרטיסים לקלאסיקו