נגישות
Diesenhaus

טופס חיפוש, על מנת להזין פרטי חיפוש אנא לחץ על מקש ה-TAB

בחר סוג עסקה, בחירה של כל אלמנט תשנה את טופס החיפוש
  •  
  • מנוע חיפוש טיסות, הזן פרטים:
    בחר תאריכים
    בחר תאריך יציאה
    בחר תאריך חזרה
    תאריכי יציאה/חזרה אפשריים
    תאריך נבחר
    תאריכים לא פעילים
    1
    2
    3
    4
    5
    6

טיסות של אל על UP

טיסת UP ללרנקה
01/4/17 - 06/4/17

טיסות - סדירות

 

מחיר למבוגר

$122
טיסת UP לקייב
29/3/17 - 06/4/17

טיסות - סדירות

 

מחיר למבוגר

$258
טיסת UP לבודפשט
28/3/17 - 04/4/17

טיסות - סדירות

 

מחיר למבוגר

$279
טיסת UP לברלין
28/3/17 - 04/4/17

טיסות - סדירות

 

מחיר למבוגר

$362

אל על UP– טיסות low cost מתל אביב לאירופה וחזרה


אל על השיקה בשנת 2013 מותג חדש של טיסות low cost, בשם “UP”, תוך שהיא מבקשת לבדל טיסות אלה מהמסלולים הקיימים.
צעד זה הוא למעשה חידוש ושינוי שבא לתת מענה לצרכי הנוסעים בעידן המודרני, בעקבות מדיניות השמיים הפתוחים שיזם משרד התחבורה ופתח את ענף התעופה לתחרות.
המותג החדש מאפשר ללקוחות לבחור באיזו דרך יטוסו וכמה ישלמו עבור הטיסה והדבר החשוב הוא שהמחירים זהים לכולם. זה פשוט צעד נוסף בתחרות המורכבת שמאפיינת את עולם התעופה. בעצם, חברת אל על מגיבה בצעד זה לחברות ה-low cost שטסות בתקופה האחרונה באינטנסיביות לישראל וממנה.

שיפור ההתמודדות בשוק התחרותי


המותג UP של אל על נועד לשפר את יכולת ההתמודדות של החברה בענף התחרותי. ומי שמרוויח מזה הם אנחנו, הלקוחות. ואכן, מותג זה הגדיל את מספר הלקוחות ואת מספר המושבים ומאפשר לאל על להתמודד עם אתגרים בדרך חדשה.
אל על התחילה בהפעלת חמישה מטוסים לחמישה יעדים חדשים באירופה תוך שהיא מקצה שתי מחלקות ושני סוגי כרטיסים, ומציעה טיפול מיוחד בחברי הנוסע המתמיד.
UP מפעילה טיסות low cost לאירופה. הלקוחות מחליטים כמה ישלמו, ואם ישלמו תוספות עבור כל שירות נוסף. שימו לב, שתוכלו לזכות בתעריף מופחת עבור כל הזמנה של כרטיסים מראש.

טיסות אל על UP בימים אלה


החברה מציעה עד 11 טיסות שבועיות מתל אביב (וחזרה לתל אביב), בין היתר, לברלין, פראג, קייב ובודפשט ויותר מ-6 טיסות שבועיות ללרנקה, קפריסין. מחירי הכרטיסים נעים בין 69 ל-99 דולרים.
בכך, מצטרפת אל על למגמה החדשה בתעשיית התעופה הבינלאומית ובחברות התעופה הגדולות בעולם, תוך שהיא מפגינה הקשבה למגוון ההעדפות של הלקוחות. תהליך זה אמור לשפר את התחרותיות, להרחיב את בסיס הלקוחות ולהגיב טוב יותר לצרכים של הנוסעים, והכל במחירים סבירים.
אמנם, העלויות הן נמוכות, אבל יש עלות נוספת לשירותים נוספים:
-          חברת התעופה מאפשרת לנוסעים לבחור מושבים מראש אבל זה יעלה להם 10 דולר לכיוון.
-          בחירת מושב מועדף כרוכה בתוספת של 50 דולר.
-          שדרוג למחלקה טובה יותר עולה 80 דולר.
-          שליחת מטען יעלה 20 דולר, אם שולם מראש, ו-40 דולר, אם לא.
-          מחזיקי כרטיסי פרמיום ו"נוסעים מתמידים" יכולים לקבל הטבות אלה במחיר נמוך יותר או ללא תוספת תשלום.
נראה, שבהחלטתה להצטרף לשוק ה-low cost, חברת אל על נוקטת במדיניות של "אם אינך יכולה לנצח אותם, הצטרפי אליהם".
משרד התיירות מעריך שהסכם השמיים הפתוחים יביא לעלייה של אלפי תיירים מאירופה וייצור כמה עשרות אלפים מקומות עבודה חדשים.